Marzec 2, 2017

Aby cieszyć się pełnym zdrowiem, Twoje ciało musi odzyskać harmonię

Terapia to szeroko rozumiana praca nad Twoimi dolegliwościami. W gabinecie wykorzystywana jest wiedza fizjoterapeutyczna, psychologiczna, manualna i okołomedyczna- terapeutka po dokładnym wywiadzie może zaproponować postępowanie, które w Twoim przypadku da najlepsze rezultaty. Po takiej sesji możesz poczuć się odprężony, zrelaksowany, ale również… szczęśliwy, co związane jest z wydzielaniem serotoniny.

Justyna Neyder, terapeutka Kliniki Zmian, posiada kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania organizmu. W swojej praktyce koncentruje się na zidentyfikowaniu przyczn napięcia nerwowo- mięśniowego, bólów o nieznanej etiologii oraz przywróceniu naturalnych zdolności samoleczenia organizmu. Więcej o Justynie przeczytasz w zakładce O NAS.

W gabinecie masz możliwość skorzystania z usług:

• Masażu głębokiego– masaż może miec wielokierunkowe działanie w zależności od potrzeb pacjenta i partii ciała, nad którą chcemy pracować. Najczęściej jednak tego typu terapia daje efekt przeciwbólowy, zwiększa również dopływ krwi do tkanek powodując lepsze funkjonowanie organizmu, ujędrnienie ciała i rozładowanie napięć nerwowych. Masaż poleca się jako element terapii bólów kręgosłupa, przeciwdziałania kontuzji, rehabilitacji i poprawy ruchomości stawowo- mięśniowej.
  • Refleksologii stóp– punkty znajdujące sie na stopach odpowiadają poszczególnym organom w organizmie człowieka. Zależność ta jest wykorzystywana w zabiegu: terapeuta wykonuje specyficzne uciski konkretnych punktów, co przywraca równowagę i wspiera proces leczenia. Refleksologia jest wskazana w stanach takich jak
  • Drenażu limfatycznego– zabieg ten polega na wykonywaniu powolnych ruchów manualnych. Drenaż wspomaga krażenie limfy, ma równiez działanie ujędrniające i antycellulitowe, wspiera usuwanie toksyn z organizmu. Jest polecany osobom odchudzającym się, mającym skłonności do obrzęków i zatrzymywania wody w organizmie.
  • Terapii czaszkowo krzyżowej– specyficzny rodzaj terapii, który pozwala na odzyskanie sił witalnych organizmu. Rytm czaszkowo- krzyżowy jest odzwierciedleniem stanu zdrowia człowiaka. Terapeuta poprzez odpowiedni dotyk stara się przywrócić właściwe funkcjonowanie układu czaszkowo- krzyżowego i przeciwdziałac chorobom. Wskazaniami do terapii CK są bóle o nieznanej etiologii, migreny, stres, napięcia i choroby przewlekłe.

Jeśli nie wiesz, który rodzaj terapii będzie dla Ciebie odpowiedni nasza terapeutka przeprowadzi z Tobą szczegółowy wywiad, po którym zaproponuje odpowiedni zabieg. Zapraszamy do kontaktu!